Kamu-kamu Yang Comel

Friday, June 5, 2015

Gigi susu tercabut

ada budak gigi susu dia dah goyang teruk......Nak bawak jumpa dentist,
budak tu tak nak.....disebabkan gigi tu dah nak tercabutttttt sgt, papa dia
rentap je gigi tu...


ambikkkk ko!!!!!! sekali rentap je tercabut teruszzz...Terus teringat masa
mama kecik-kecik dulu....Taktik yang sama atok anis guna untuk cabutkan
gigi mama.seram bila ingat balik.




Menangis cam apa tah budak ni....tapi tetap happy bila mama nak snap gambar
dia


​nampak x air mata yang meleleh kat pipi tu.....good girl anis

 


Disebabkan anis baik, mama ingat nak belanja anis makan kek......

tapi

bukan harini lah.....maybe esok kite sama-sama buat brownies.....nyumm2x

semoga anak mama happy selalu.......sayang gula-gula mama sampai
bila-bila...


0 comments :

Post a Comment