Kamu-kamu Yang Comel

Thursday, November 21, 2013

Peel Anak-Anak

 Gaya tido tak padan dengan umur yang baru 6 bulan...Nie baby ke ape ni???......So scary movie,,,, huhu







Hari nie kakak anis teringin nak tido dalam buaian......Aina tido kat luar ok.....
Si adik terkebil-kebil tengok kakak dia dalam  buaian......Kalau dia pandai bercakap, mesti dia cakap:-

"Woi kakak keluarlah .....Orang ngantuk nak tido nie"







Gusi saya gatal lah mama.....semua benda pun nak masuk dalam mulut......Jari kaki pun dia masuk kan dalam mulut jugak.......


Sekarang nie, saya suka sangat kekoh (orang belah selatan panggil gigit) besi buaian saya....Rasa macam gigit aiskrim je mama, hahaha

http://doktorbudak.files.wordpress.com/2013/08/swing2.png








Dalam  banyak-banyak mainan, baldi jugak jadi pilihan kakak.......Dengan tak pakai seluar berlari dalam rumah.......Bikin pak ucu bengang jek.....Ucu kata dah macam Shin Chan, hahaha



Macam-macam ragam anak-anak nie....Anak-anak korang macamner pulak???

2 comments :

  1. hahaha pic 1st tu lucu lah..mcm gaya anak sy jugak..umo 7bulan..

    ReplyDelete
  2. ganasnya anak-anak kita tido.......nasib baiklah tido kat tilam tanpa katil.....bahaya betul kalau dibiarkan tido atas katil kalau tido macam ni gaya, huhu

    ReplyDelete