Kamu-kamu Yang Comel

Tuesday, October 29, 2013

Simpanan untuk masa depan ~ Part 2


Banyak betul halangan nak buatkan akaun budak nie.....3 kali permohonan kena reject....tensi mak

1st- Datang pukul 3.30petang....Tapi, bank tak nak proses sebab bank dah nak tutup ( Awal giler nak tutup bank???)
2nd- Permohonan tak boleh proses sebab tak ada salinan surat beranak :-(
3th-Permohonan tak boleh proses sebab perlukan surat beanak yang original (Semalam kata bawak salinan je...Original tak cakap pun suruh bawak gak)







3 hari berturut-turut asik bad luck je...Dahlah bank ni jauhhh hujung blok skali.......Cair lemak hakak 300gram tau, huhuhu... Kali ke 4, seret en.suami ikut sama sekali pergi bank......










4rd : baru berjaya buka akaun nie....


Tapi 


ada jugak masalah sebab salah guna borang.......Sepatutnya kena guna borang akaun remaja....Tapi, cina apek kong kong kat kaunter tu bagi borang untuk akaun dewasa.......Nasib baik akak bank sangat baik hati.....Proses je borang hakak sampai dah siap semua baru dia perasan salah guna borang, kihkih.......


Ok, tu je nak citer....~BYE~

0 comments :

Post a Comment