Kamu-kamu Yang Comel

Sunday, May 26, 2013

Baby Aina & Baby Tom

Kemain yang dok bawah rocker tu......sama sibuk nak berphotoshot jugak.......yang dok bawah rocker tu nama dia tom...ni antara kucing kesayangan mak LLK.....kat mana aina ada, kat situlah dia pun ada jugak......port lepak dia kat bawah rocker n bawah katil si aina......

Selalu kena buli dengan anis,......kadang2 dia xtahan dengan anis, dia menyorok dalam toilet....hihihi
Tu rocker baru yang papa belikan untuk aina.....sekarang aina dah pandai nak tido berdukung......kalu letak kat tilam punyalah susah nak tido......kalu kita dodoi kat lengan, skejap je dah lelapppp.........
mana boleh tahan ini macam...tak boleh buat kerjalah mama mcm ni......last2, paksa laki pi beli rocker baru.....dahlah rocker yg lama masih xdijumpai lagi....puas selongkar...tak jumpa2 pun.....tersorok kat ceruk mana tah kat dalam stor atok aina ni....atleast, kurang sket si aina buat hal....

0 comments :

Post a Comment