Kamu-kamu Yang Comel

Saturday, March 9, 2013

5S Di Rumah Sendiri



En.suami buat housekeeping kat bilik stor pagi nie......LLK setakat tolong skwt2 tu boleh lah.......dah nak 4 tahun kot tak kemas....macam-macam ada....Barang yang dilaporkan hilang pun jumpa kat dalam tu, keh.keh.keh...




Nasib baik tak jumpa rimau kat dalam stor tu :O.......tu lah asik buat 5S kat office je......kat stor rumah sendiri tak mau buat.......
Stor dah kemas dan bersih.....



Oklah, bye

0 comments :

Post a Comment