Kamu-kamu Yang Comel

Thursday, January 17, 2013

Pizza Simple




Dah lama LLK buat sebenarnya....Tapi, baru sekarang nak buat entri.......Mood asik ke laut  sejak kebelakangan nie :-(    
 

Resepi asal LLK tengok kat myresepi..........





Bahan-Bahan
Roti arab / roti biasa
Mozarella cheese
Capsicum
Cendawan (LLK tak guna pun sebab tak der)
Nenas (LLK tak guna pun sebab tak der)
Sosej (LLK guna koktail jenama farm best)
Sos spaghetti Kimball / Prego
Mix Herb
Mayonis
Cili sos



Cara-cara
Sosej, di goreng dahulu hingga masak..dan dipotong kecil2x...Tapi LLK panggang je sosej tu guna pemanggang ajaib ai, hahaha..............Selepas tu, ambik roti and sapu dengan sos spaghetti.......Letak sosej, Capsicum, Mozarella cheese, mix herb, mayonis and cili sos......Selepas tu, bakar dalam pemanggang ajaib or oven hingga cheese cair.........




Sedap makan masa panas2x.......Kalau letak mushroom and nenas lebih2x mesti lagi nyummie......... Ok, tu je......bye

0 comments :

Post a Comment