Kamu-kamu Yang Comel

Wednesday, December 26, 2012

Wordless Wednesday #16 | 1st Time Naik Flight

Patutlah orang kelantan lebih suka balik kampung dengan flight je daripada drive......kalau naik flight dari KL – Kota bahru hanya 45minit........compare kalau drive dengan kereta 8-12jam......kebas buntut, huhuu


LLK sorang je yang 1st time naik flight (ai kan jakun, kahkah).................Yang lain2x dah tak heran dah.....Diorang setakat pergi Kelantan naik flight tu macam naik komuter je......hahaha






Lepas habis kerja, singgah kat pasar siti khadijah...........Suasana macam kat pasar basah kat chow kit / selayang jugak......Tapi, kat sini banyak tingkat & banyak pilihan........Ikan fresh2x.......Macam-macam ada.........Tapi, kena pandai survey untuk dapatkan harga termurah.......Sebabnya kitaorang dah kena dah, huhuhu........




















Hasil kerakusan kami semua @ pasar siti khadijah, muahaha.........Habis senget2x kain pasang, telekung, tudung siakap bawal tokey kedai............Mujur tak runtuh tempat letak kain ni..........Takpe2x, yang penting tokey kedai senyum lebar........




p/s: paling tak suka kalau cuaca tak elok & kapal terbang mula bergoyang.....Mulalah kepala aku pun tak tentu arah peningnya, huhuhu......Tapi, bila time shopping, saya suka....kikiki

 ~BYE~

2 comments :

  1. wahh, jalan2 ke atau kebetulan berkursus kat sana?
    aku dulu first time naik flight mas ke sarawak, berdebar2 jgk, tp hala balik ok jek walaupon cuaca buruk.. just tak tahan bunyi dengung kuat masa turun.. huhu.. telan air liur jelaa byk2, hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ikut bos pi audit.......masa pergi tu happy....masa balik cuaca buruk....kapal terbang bergoyang-goyang.....kepala aku pening giler.....2 kali aku muntah dalam flight.......malu giler kat bos, huhuhu

      balik umah, aku citer kat laki aku...dia bantai gelak

      Delete