Kamu-kamu Yang Comel

Wednesday, December 12, 2012

Wordless Wednesday #16 | Hasil rembatan @Jcard Midvalley






 Ramai sungguh rakyat kat Aeon MV tadi.......Sejak pukul 8.30pagi org dah start berlonggok kat main entrance.......tu dia Jcard punya penangan (^_^)...............Pergi celah mana pun ramai orang......
Sampaikan toilet punnnn penuh.........Hebat!...Hebat!...




 vv


 vv



 vv





 vv







 vv




 vv







 vv







 vv







 vv





 vv









 

Mainan untuk Anis (Anak gegirl...Tapi beli mainan goft.....gasaklah.....Jangan malam-malam ko ketuk kepala mama dengan papa sudah lerrr......hahaha), sandal ,shower gel & puting botol Anis, bath tub mat untuk baby jr



 
 Pampers mamy poko XXL.......RM 41.00/pax...Paling murah pada abad in (Ini papa anis yang kata....bukan aku yg kata, hahaha).......Tapi, papa anis beli 2 pax jek... (^_^)





Shukubutsu oren......RM5++/pax....Nie wajib beli....Tak beli kang, papa anis gelisah....Sebab dia je yang pakai shukubutsu......Mama pakai shower gel  lain, kikiki






Shushi........RM0.99/pcs....Kalau hari biasa RM1.50/pcs untuk salmon ebiko....






pssttt........Daiso dah ada kat MV.........Suka sangat cuci mata kat daiso nie....Harga pun murah2x je.....Dari RM5




 ~BYE~




2 comments :

  1. Salam Liana...

    Wah! 'Banyaknya' yang Liana beli... Hehe! (^_____^)V

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang 'banyak' sangat saya beli...hahaha...kena belanja secara berhemah :-)

      Delete