Kamu-kamu Yang Comel

Thursday, December 13, 2012

Perubahan fizikal ketika 21W 3D


 Kalau berjalan kat mana-mana, memang orang tak tahu LLK pregnent............Tengoklah gambar ai tu, macam biasa je kan................So, bila time macam nie memang kekadang sakit hati pun ader..............Org main langgar-langgar je mak yong........mentang-mentanglah perut aku tak menonjol sangat. sab....sab...sab.... :-(

 v   v   v



























  v   v   v


































  v   v   v



















 v   v   v












 v   v   v















  v   v   v 













 v   v   v  















 v   v   v


Bila ai ketatkan sikit baju baru lah nampak ' kebenjolan-nya' hahaha..............

see......

my tummy.....sudah 21minggu 3hari (^_^). Nie pun dah rasa macam bawa muatan lebih. Gaya jalan pun, dah macam penguin...huhuhuhu


 
Ok, tu je nak citer..~BYE~

0 comments :

Post a Comment