Kamu-kamu Yang Comel

Thursday, December 27, 2012

Pemanggang Ajaib



Ramai yang dah ada pemanggang nie kat rumah kan??.........LLK  je yang baru terhegeh-hegeh nak beli...............Kirim kat officemate yang pergi holiday kat Langkawi minggu lepas.........Harga RM55 untuk saiz 28cm.......Berbaloi-baloi walaupun tak se-famous macam cap Are-ikan, hahahaha...................... Ada aku kisah???? Janji boleh guna time berpantang nanti







Dan tak lupa jugak coklat dari langkawi..................nyum...nyummm





 
P/s: Menyesal tak oder awal2x ferrero rocher kat officemate, huhuhu...Ape2x pun, time kaceh banyak-banyak sangat kat officemate LLK yang baik tu................... ~BYE~



0 comments :

Post a Comment