Kamu-kamu Yang Comel

Thursday, November 8, 2012

One is never enough...| Ye, memang tak cukuppp





Tahu ler harga gula akan naik pada tahun depan........Tapi, tahun 2012 belum habis lagi.......Apesal harga makanan dah slow-slow naik nie????................Dari RM1.50  ke  RM2.00......Sekarang dah naik RM2.30......Saiz tetap sama :-(


Roti lampong..........makan 3 bijik baru kenyang, huhuhu...(Kalau ikut perut ai....Kalau perut uols tak tahu lerr)....Nasib baik rasa kau sedap......Mahal-mahal pun, ai beli jugak......kuikui.....Korang suka ke makan roti nie??????












Dah tagline nya pun kata " One is never enough...bun to die for!"
~BYE~












2 comments :

  1. tu lah peliknya LLK.. last week PM beli rega RM2.30 tp seminggu sebelum tu rege RM2 lak. Konpius makcik!! Tapi sedap punye pasal bedal aje lah..

    ReplyDelete
  2. @Penjejak Mimpi

    cepat betul diorang ni naikkan harga....nak turunkan harga punya lah susah....

    ReplyDelete