Kamu-kamu Yang Comel

Saturday, November 17, 2012

~Maxis Broadband 8GB Milik ai Sudah~





Maxis Broadband 8GB secara rasminya berada dalam genggaman, hahahaha........Yang 4GB dah bye...bye...




Masa kat entri INI, ai ada bagi tahu yang rebat RM10 akan diberikan selama 5 bulan kan.................So, ai nak buat pembetulan..........Rebate RM10 akan diberikan selama 12 bulan.........Untung tuuuuuu.........



Ouls tak caya ekkk???? ok.....kita tunjuk bukti sikit.............


Tahap kelajuan-nya pun sama macam pakej yang ai ambik sebelum nie...........................Sangat-sangat membantu ai kat office ketika network buat hal macam siput........Kadang-kadang, kalau network down.........lagi lah terukkkkkk,huhuhu.................Nak buat apa pun tak boleh.......


Padahal nak draf surat je pun.............bukannya pakai internet pun kannnn..............hahaha



Yang selepas nie boleh surf tenet sampai lebam, haha
~BYE~

0 comments :

Post a Comment