Kamu-kamu Yang Comel

Tuesday, March 13, 2012

Manusia Semakin Kejam ~ Al-fatiha buat arwah adik Dirang

Network buat hal sepanjang pagi nie....Sebab tu, lambat buat entri nie ;-)

Pagi-pagi pintu rezeki baru nak terbuka dah dapat berita sedih tentang penemuan mayat adik Nurul Nadirah (yang juga dikenali sebagai Dirang)...........Sebak rasanya bila dengar berita bunuh-bunuh nie .........lebih2x lagi bila mangsanya adalah budak2 kecik....

Dahlah diculiknya budak tu, lepas tu dibakar.........Tak boleh LLK bayangkan macam maner seksanya arwah dirang kena bakar........Kejam betul si pembunuh tu..Semoga pihak polis dapat tangkap pembunuh tu & dijatuhkan hukuman setimpal..

Kat paper metro pulak, ada sorang bapa sewel gigit zakar anaknya sehingga putus..........speechless!!!! Bapak budak ni sakit mental ke ape????



p/s: Senakal2x anak kita, kena kenalah sabar & sayangi diorang....Sebab, mereka kurniaan dari Allah yang tak terhingga & tidak ternilai........

0 comments :

Post a Comment