Kamu-kamu Yang Comel

Wednesday, February 15, 2012

Penjelasan Pihak Ramly Berkenaan Khabar Angin Yang Tersebar



Pihak pengurusan Ramly Food sudah pun membuat penafian berkenaan dengan salah satu produk keluarannya yang dikatakan mengandungi DNA babi.......So, bolehlah makan tanpa was-was....

Sebelum nie, LLK sangat terkejut tentang penyebaran kabar angin yang mengatakan produk Ramly ni dikatakan TIDAK HALAL......Macam maner pulak boleh tak halal....Sedangkan, Ramly ni 100% bumiputera and bukan baru dipasaran..Dah lebih 30 tahun tau...Dari zaman LLK kecik lagi dah ada......

Sapelah punya keje buat khabar angin macam nie....Dahlah buat surat palsu menggunakan coverletter dari JAKIM..(ke angkara pesaing yang dengki tengok RAMLY maju and maju)...............


p/s:  Isu halal haram macam mainan je sekarang nie.............Susah betul kalau dalam hati tu ada hasat dengki.........

0 comments :

Post a Comment