Kamu-kamu Yang Comel

Wednesday, January 11, 2012

Perlu ke pandang2x, bisik2x & gelak2x???

Pernah tak korang alami situasi mcm aku nie....Tengah-tengah makan, tetiba budak-budak kat meja sebelah or belakang pandang ko........And then, masing-masing saling berbisik sambil gelak macam SETAN....


Serius giler, tak selesa langsung tadi...Rasa macam nak tanya jer kat mamat 2 ekor tu apesal pandang2x....Nak kata aku telanjang....Aku berbaju jek tadi.......Bengong punya orang...

Nak je aku pandang balik mamat 2 ekor tu sambil buat muka gini....Biar diorang tersedak, tercekik...kuikui

3 comments :

  1. kalo jadik g2, kena mood eB x baek, eB trus gi dpn drg, tanyer apa hal.. grrrrr

    ReplyDelete
  2. amboi... x suka yg suka sgt nk ngata2 g2.. apa hal.. x leh tgk org senang ker???

    ReplyDelete
  3. kakEB & Nureen: tulah kan....tak senang orang nak makan...ingatkan pompuan jek yang suka 'bergosip'...Lelaki pun sama 2x5..

    ReplyDelete