Kamu-kamu Yang Comel

Tuesday, January 3, 2012

Jalan2x Tengok Penyu......

OTW balik kemaman aritu, singgah skejap kat Pusat Penerangan & Santuari Penyu Cherating...... Sebelum nie LLK ingatkan Pusat Santuari Penyu Cherating tu sekadar office jek.........Tak tahu pulak ada penyu kat dalam tu (en. suami selaku anak jati ganu pun tak tahu kewujudan tempat penyu ni, huhuhu.......)....Tu pun LLK dapat tahu dari blog LYAfrina

So, balik kampung kali nie LLK paksa en. suami bawak kitaorang ke Pusat Santuari Penyu Cherating. 

INFO:
Waktu Operasi:-
Selasa - Ahad                                      Jumaat
9 pagi - 1.00 tgh                                   9.00 pagi - 12.00 tgh   
2.00 ptg - 2.30 petang                         3.00 ptg - 5.30 petang


Bayaran masuk adalah PERCUMA.



Jom layan gambar.



Anis pegang kaki, papa pegang tangan penyu ....kuikui


Selamat Datang Ke Pusat Santuari Penyu @ Cherating



Tak payah tengok penyu jauh jauh kat rantau abang..........Kat Cherating pun boleh tengok penyu real ;-)



Kalau rajin, boleh tengok tempat penetasan penyu kat sepanjang pantai cherating


Keluarga kecil kami


Comel anis.....Dah macam duta kecil penyu lak mama tengok ;)




Anis dok skodeng penyu dalam kolam



Bye2x penyu....Jumpa lagi next time

0 comments :

Post a Comment