Kamu-kamu Yang Comel

Monday, January 2, 2012

I'am Back (^_^)

Seminggu tak update blog gara2x cuti balik kampung (LLK mana ada laptop, notebook or tablet...sebab tu menyepi selama seminggu,huhuu)..............Banyak benda nak dibebelkan TAPI................ macam ada malas sikit sebab gambar belum ditransfer ke dalam PC.....(LLK kan memang pemalas, kuikui)


Masa tengah dok tengok komen kawan2x kat blog LLK nie, LLK boleh tersengih sorang-sorang..........geli hati pun ado.....Nak tahu kenapa????????



Memanglah LLK pernah buat entri Ubat Semut & Ubat Lipas. TAPI, saya tak jual ubat lipas lah sadaatpk...........adehhhhh!!!!...Trylah cari kat pasar raya or pasar malam....Kompom ada jual ;-)




p/s: Tadi sempat bw kat blog kak eB. Bestnya diorang holiday kat cameron Highland ;-)  .......Free2x kang, LLK singgah skodeng blog korang ye.

0 comments :

Post a Comment