Kamu-kamu Yang Comel

Wednesday, October 5, 2011

J-Card Day @ Midvalley

Harini J-Card Day @ Midvalley......Tengahari tadi sempat juga cuci mata kat sana.. Kali ni saya tak beli pun (sila lah percaya, hehehe)...Sebab saya rasa dah terlalu kerap J-Card ni diadakan....Tahun ni sahaja dah lebih 4 kali.......Bila dah terlalu kerap buat sale, kita pun dah tak tahu nak beli ape, hehehe........ :-)


Hasil rembatan tengahari tadi. Kan mak dah kata, jangan pergi2x...Kan dah TERBELI dah....Ohhh ya, saya nak berkongsi sedikit ilmu yang diajar oleh kawan saya, Dianza Wirdani masa membeli barangan make-up ni....

Untuk makluman, kalau nak beli barang makeup (terutama ketika sale murah2x) sila semak tarikh barang tersebut dikeluarkan..Pastikan barang kosmetik or perfume tak lebih 3 tahun dari tarikh ianya dikeluarkan oleh pengilang. Kalau dah lama sangat tu elakan daripada beli......... Contoh: macam lipstik yg saya beli ni, ianya dikeluarkan pada tahun 2011. Masih baru lagi..So, bolehlah beli....


p/s: Masa jualan murah macam ni lah banyak berlaku penipuan.........So, kena berhati2x semasa bershopping

0 comments :

Post a Comment