Kamu-kamu Yang Comel

Thursday, October 13, 2011

Bila Nak Dapat Cek Dari Nuffnang nie???? Grrrrrrrrr

Orang sana dah kali ke-6 dapat cek dari nuffnang....................Orang sinun 7 kali....Orang belakang 10 kali dapat......bla...bla..bla.................SAYA!!!! Habuk pun tak der.......

google

 Dah nak setahun asik memanjang 0.25 sen jek...Yup, iklan terakhir pada nov tahun lepas.....punyalah lama tu......... huhuhu......



Wahai En. Nuffnang, tolonglah letak iklan banyak2x kat blog saya nie......Saya pun nak merasa jugak duit FREE dari awak, hehehe..............

5 comments :

  1. LIANA..
    xpe slow2... insyallah sy akn cba bantu & bg tips... y penting kna ltk ruangan iklan kt mpat y betul.

    ReplyDelete
  2. sy rse mybe ada kesilapan letak iklan atau apa2 pon.. sbb xkan drp thn 2010 x bgerak lgsung...

    ReplyDelete
  3. cuba baca sini-->

    http://cahayahatiku-lyafrina.blogspot.com/2011/01/tips-untuk-kekalkandapatkan-buffered.html

    dan..paling penting jaab soklan survey sebaiknya

    ReplyDelete
  4. dan... baca ni jugak...

    http://cahayahatiku-lyafrina.blogspot.com/2010/08/persoalan-nuff-earning-buffered-earning.html

    sori... berantai lak komen ni

    ReplyDelete
  5. LYA: Tak tahulah Lya mana silapnya....rasanya hari2x saya buat entry. tapi earning tak gerak2x langsung, sedihhh :-(

    ReplyDelete