Kamu-kamu Yang Comel

Tuesday, October 18, 2011

Anugerah Tak terhingga Dari Allah ~ My Lil Anis


Anak anugerah yang tak terhingga yang diberikan oleh Allah swt........Sayangi & pelihara anugerah yang diberikan itu kerana, bukan semua orang diberikan peluang untuk melahirkan zuriat dari rahim ibu tu sendiri.




p/s: Sorry, emo pulak pepagi ni........Sedih tgk video budak umur 2 tahun kena langgar kat China......Tak sanggup nak tgk video tu sampai habis......
Dunia semakin maju tapi akal masih kat kepala lutut.....Ihsan sesama manusia dah semakin hilang....

2 comments :

  1. ITULAH....
    UNDANG2 Y XDE PERIKEMANUSIAAN LGSUNG..DH LA MELIBATKAN NYAWA SI KECIL..MMG SEDIH SGT2... LPS TGK VDEO TU..TRUS TBYG KAT ANAK...

    HANYA TUHAN Y TAHU BTAPA BESARNYA NIKMAT MMILIKI SEORG ANAK.

    ReplyDelete
  2. Ye LYa....Lepas tgk video tu, terus terbayangkan anis...huhuhu.

    ReplyDelete