Kamu-kamu Yang Comel

Sunday, October 2, 2011

Aktiviti mengemas rumah ~ [ Orang kesayangan saya yang sgt rajin ]

Seperti yang pernah diceritakan dalam entry  'Aktiviti mengemas rumah'...So, hari ini nak tepek sikit gambar orang2x kesayangan saya yang sangat rajin. Aktiviti make-over ini dibuat semalam & harini ;-)

Sebelum tebuk, kena ukur dulu

Dah siap ambil ukuran, baru boleh tebuk........

En. karie saya sangat cerewet....Dia tak suka kalau tak sama panjang or lebar.......

Anak saya sekarang dah boleh diharap......Sayang Anis :-)

Mengadu dengan papa. tangan sakit coz tersepit kat pintu almari

Anak mama memang rajin....Sampaikan kat atas tilam pun nak dicat nya, huhuhu..........



v
v





v





v
v






v
v
v
oklah....bye..bye

p/s: Minggu depan sambung balik make-over........Sebab cat tak cukup & En.karie pula dah malas nak pergi kedai. Letih katanya......


p/s/s: Chantik betui bilik anis nie...sebelah kaler kuning, sebelah lagi kaler biru.......Kalau Eric Leong tengok ni mesti pengsan, hahahaha

2 comments :

  1. wowww... bagusnya dua beranak ni...cat rumah :-)

    ReplyDelete
  2. diorang berdua ni memang rajin, hehe

    ReplyDelete