Kamu-kamu Yang Comel

Thursday, September 29, 2011

Teman Baru Saya (^_^)


 Saya amat mengidamkan kamu.............................tapi kerana tak mampu memiliki mu, saya beralih arah pula ke ini.





































































My Favourite colour (^_^)
Hampir2x nak memiliki mu TAPI.........disebabkan kamu jenis yang sensitif and mudah rosak. Saya terpaksa melupakan kamu walaupun hati ini berat sangat2x nak melepaskan kamu setelah di offer RM499 jekkk.......huwargggghhhhh!!!!!!!




AKHIRNYA


v














v












v







v








v


Saya memilih Si merah jambu ni sebagai gajet baru saya........Ya..ya...teman baru kepada En. Olympus saya yang banyak berjasa...




p/s: En.Karie, jangan lupa janji-janji manis mu aritu ye....Tak kira, saya akan selalu ingatkan awak......hahahaha.........

0 comments :

Post a Comment