Kamu-kamu Yang Comel

Thursday, September 22, 2011

Selamat Pengantin Baru [Pengantin baru ke??? hehehe]


Terjumpa gambar nie masa tengah tengok album-album lama. Actually, gambar ni diambil 2 minggu selepas LLK selamat di ijab kabulkan..See, inai dijari masih pekat lagi tu, hihihi

Banyak album-album lama yang masih terperuk dalam PC ni. Gambar masa LLK bertunang dulu tu pun masih belum cuci lagi, huhuhu.......hardisk kat folder D dah hampir2x nak terlebih muatan.......Buatnya kang PC ni buat hal, habis gambar2x lama ku hilang.....Entah bila lah nak pergi cuci gambar2 nie kat kedai...

Baru-baru nie, nak cuci gambar dari 4 folder album dari gobok LLK.....Ambik ko,,,,Total semua sekali 1900 keping. tu baru 4 folder album ye....ada lebih dari 50 album dalam simpanan yang LLK dah buat pekasam, huhuhu.......Kedai Key Colour tu charge 0.38sen/pcs....So, LLK kena sediakan RM722 untuk cuci gambar sahaja...huhuhu.....


p/s: Sebulan kena cuci maxima 1 folder sahaja...YAAAA!!! Itulah Misi saya. Sikit-sikit lama2x jadi bukit, huhuhu.......

2 comments :

  1. hhahhaha,,betul2,,, dlu pun pernah skali gmbr fmly hilang,,patop kna virus,,,ayah mula bising kna la xg cuci gmbr tue,,,

    ReplyDelete
  2. sygkan kalau gambar2x kenangan lama kita hilang mcm tu jek, huhuhu....jum syikin, kita g cuci gambar ;-)

    ReplyDelete