Kamu-kamu Yang Comel

Wednesday, September 28, 2011

Open Office @ Office

Hampir2x terlupa hari nie ada jemputan raya di tingkat 8..........Ingatkan dah habis dah sesi open office kat sini...Rupa2xnya, masih ada....hehehe.....Actually, di tingkat tersebut terdapat 3 unit iaitu Bahagian Rekabentuk D2, Unit Akustik & ELV serta Bahagian Rekabentuk E........

Lokasi 1st open office tadi adalah di Bahagian Rekabentuk D2...Antara lauk-pauk yang berjaya LLK bedal adalah laksa penang, nasi impit beserta rendang daging & rendang ayam, sate, puding karamel & koktail buah-buahan....... Punah diet saya, huhuhu.....

Lokasi ke 2 pula di Unit Akustik & ELV....LLK & kawan2x sempat merasa air buah kiwi yang sodap tu [serius sedap kan dianza, hehehe]

Lokasi terakhir di Bahagian Rekabentuk E....Soto & air limau kasturi + asam boi pun sgt marveles.1st time seumur hidup minum air ni...

Siap dapat goodies lagii...........Repeat again.goodies ye bukan kudis, hehehe


p/s: Kalau asik hari2x makan sedap jek, memang wishlist yang no.4 tu tak menjadi kenyataan....... huhuhu

2 comments :

  1. sedap2..ceq mmg suka makanan n minuman masam2..fuh...smpai sakit kepala..haha

    ReplyDelete
  2. makan cikit2x takpe....jgn makan byk dah ler...xelok untuk perut

    ReplyDelete