Kamu-kamu Yang Comel

Wednesday, August 17, 2011

Wordless Wednesday


Pagi nie, jamu jiran sebelah workstation makan kek........Jangan pelik ye..jiran LLK non-muslim tau.Semalam, kek ni sampai kat office. Bila jiran sebelah menyebelah dah nampak so, macam segan pulak kalau tak bagi rasa...Lagipun, jiran LLK tu tengah pregnent.....Jadi, kena layan ibu mengandung dengan baik, hehehe.............

Kat mak pun ada bagi jugak pagi tadi masa hantar anis....So, harap semua orang enjoy dengan kek blackforest & lemon blackcurrent tu :-)

p/s: Kata wordless wednesday tapi banyak pulak di bebelkannya, hehehe.......

0 comments :

Post a Comment