Kamu-kamu Yang Comel

Tuesday, August 16, 2011

15 Ramadhan ~ Berbuka puasa @ The Mines Hotel

Semalam kami memenuhi jemputan berbuka puasa di The Mines Hotel............Aktiviti wajib setiap kali ramadhan anjuran department En.Khairi......Tahun lepas, kami bertiga je yang pergi.....Tapi, tahun nie ajak sekali adik aku, fadzilah a.k.a makcik iya dan rezal....

Sampai kat The Mines Hotel tu dalam pukul 7.15 pm.........Meja pun dah penuh dengan orang. Masa tu, terkial2x kitaorang nie nak cari tempat duduk..Ni lah akibatnya kalau tak bertolak awal dari rumah .........

Dalam 15minit berlegar-legar cari tempat kosong,,,last2x ada juga tempat untuk kami ber-5...Dapat meja VVIP ko.......Dan yang paling mak suka, paling hampir dengan makanan.........








And.....Juadah berbuka semalam yang sempat di snap adalah......................................................................



































































































































ABC jek.........Tak der mood nak ambik gambar. Sebab dok jaga anis yang asik buat perangai..


p/s: Minggu depan ada lagi jemputan berbuka puasa kat luar.....Tapi tak tahu lagi nak pergi ke tak sebabnya kalau balik rumah mesti lewat. Semalam kitaorang sampai kat rumah pukul 10 malam ko.......Sangat letih lorrrrrrr ini macam.

3 comments :

  1. syoknya,,,nk join gakkk...ala abc je,,nk lh,,,anis ni comel la

    ReplyDelete
  2. abc je yang sempat ambik gambar sebelum kitaorang balik rumah.........tq syikin

    ReplyDelete
  3. ,lah..gmbr BAC je yg disnap nya..hikhik

    ReplyDelete