Kamu-kamu Yang Comel

Tuesday, June 14, 2011

Gempa Bumi Di Sumatera

Pagi tadi, kawan lama a.k.a ex-staff kat opis tadi telefon.Saje tanya khabar berita...hampir 10 minit berpot...pet...poe...pet....kawan lama aku tu bagitahu pagi tadi berlaku gempa bumi di sumatera utara. So, office dia kat sinun tu terasa jugaklah gegaran nya....Macam kami yang kat Midvalley nie, takder lah pulak rasa bergegar ke ape.....Lagi bergelekek bersuka ria kat office nia ada lah, hehehe....oppps, gurau jek..

Sebelum nie, aku ada terbaca berita tentang Mesteri udang, & ikan  datang bergolek2x kat Johor. Sebab selalunya kalau nak berlaku bencana macam gempa bumi or tsunami, hidupan laut akan naik ke tempat cetek.....So, macam dah boleh agak dah akan berlaku sesuatu yang tak baik dalam beberapa hari nie.....

Tengahari kang ada jamuan makan2xkat Tupai-Tupai meraikan perpisahan officemate kitaorang yang akan bertukar ke tempat baru nanti.



0 comments :

Post a Comment