Kamu-kamu Yang Comel

Monday, June 6, 2011

Bestnyer Shopping kat Warehouse

Semalam, selepas singgah ke kenduri kahwin kat blok depan, kitaorang terus ke jualan gudang kat Brem Mall, Kepong. Sekarang nie, kitaorang memang suka bebenor pergi ke warehouse sale. Tak kisahlah jual baju ke kasut ke. Asal nampak je banner/ bunting  WAREHOUSE SALE, memang kitaorang akan pergi, hehehe.....

Actually, kitaorang sebenornya tengah cari mainan untuk Anis. Dah lama tak belikan dia mainan. Kereta yang aku belikan sempena besday anis tahun lepas macam dah tak boleh support berat badan anis dah. Kalau Anis main ganas2x, mulalah anak aku tu asik terlentang dengan kereta2 sekali, huhuhu...Nak tahu kitaorang belikan apa untuk anis????.........Jom layan gambar nie

Warehouse sale@ Brem Mall

Sampai-sampai je terus anis duduk kat buaian nie. Anis macam suka je kat buaian nie tapi, harga mahal sangat..Lain kali jelah mama belikan, huhhu



Kereta Audi tu :-)

Kereta BMW nie cantik jugak mama

Posing kat meja tulis

Try scooter
Disebabkan Anis takut sangat kat kereta BMW & motor chopper dia tu so, papa tak jadi belikan untuk dia mainan tu....

Tapi papa belikan mainan ini untuk Anis :-
basikal & mini scooter



Selepas tu, terus papa bawak anis pergi Taman Tasik Perdana. Dengan mainan masih berplastik terus nak bawa anis pergi main kat sana. Excited betul papa anis nie, hehehe



Tapi.....Bila anis dah nampak playground kat taman tu, terus dia tinggalkan mini scooter dia...Last2x, aku yang kena jaga mainan dia tu & anis dengan happynya bermain-main dengan papa


Mama pulak kena jaga mainan anis nie :-(


Bila kitaorang balik kat rumah, anis masih lagi nak berposing dengan mainan baru dia tu..


Masa tengah rehat2x sambil tengok tv , budak kecik nie dah tertido akibat kepenatan....Kesian
Anak mama nie tido memang style macam nie. bantal mesti letak kat telinga. Peel sape lah agaknya dia ikut nie ;-)






3
23232 

0 comments :

Post a Comment