Kamu-kamu Yang Comel

Monday, May 30, 2011

Shah Jazsle Menari Ghairah Dengan Perempuan Mana Tu???

LLK jumpa video klip nie masa tgh berinternet tanpa hala tuju malam semalam. Aduiiii,,, sakit hati & sakit mata aku tengok video klip nie. Dah serupa macam video klip perempuan j****g ...  Ohh Shah Jaszle!!!!....Kenapa kau tergamak berlakon & berjoget ghairah dengan perempuan yang tak cun tu....Kalau perempuan tu cun , aku boleh terima lagi, huhuhu.....

Semasa tengah aktif menggoogel, aku dapat tahu yang perempuan yang tak cun tu adalah non-muslim & namanya Prema Yin. Erkkk!!! si Prema nie penyanyi baru ke ape??? Kenapa aku tak pernah dengar pun nama dia sebelum nie????No wonderlah boleh joget-joget bukak baju ;-). Shah Jaszle , in future please fikir masak-masak sebelum terima sesuatu job tu. Bukan apa, nama u sedang meningkat naik. Peminat pun semakin ramai. Aku takut imej ko tercalar je. Silap2x peminat pun lari.

p/s: Nak muntah tgk video klip nie.........................

1 comment :

  1. kita tgk jgk..tp tk kenal lgsung pompuan tu.. hahaha

    ReplyDelete