Kamu-kamu Yang Comel

Saturday, May 14, 2011

Kes Simbah Asid

Kes simbah asid nie semakin menjadi-jadi sejak kebelakangan nie. Mangsa terbaru merupakan anak anggota polis. Dalam berita tv3 semalam, polis ada memberikan lakaran muka si  penjenayah  beserta no plat kenderaan yang digunakan. So, berhati-hatilah ye kepada korang semua terutama sekali wanita melayu & kanak-kanak.

Penjenayah nie dah bergerak aktif sekitar bangsar, brickfields, jalan conlay, Mantin, negeri sembilan, jalan pudu,tempatletak kereta berhampiran 101


sumber: zhuliana
Perhatian!!! Motor honda ex5. No WPV 4963 motor suspect simbah acid,got the information thru bala tun razak,please alert everyone for safety of our love one

p/s: Harap2xlah penjenayah nie cepat2x kena tangkap dengan polis. Pastu boleh tak abang2x polis tu simbah balik asid kat muka si jahat nie.

3 comments :

  1. asid skrang dah mcm pisang panas je...mudah didapati di mana-mana......seram betul la....

    ReplyDelete
  2. Mantin?? OMG.. Camne nak dapat info tentang kat mantin tu ea??

    ReplyDelete
  3. mama hana: bahaya betul sekarang nie.Dahlah tempat kejadian dekat dengan sekolah adik LLK..

    Anon: Try selak2x berita harian online. Memang ada dinyatakan salah satu tempat adalah mantin

    ReplyDelete