Kamu-kamu Yang Comel

Friday, March 4, 2011

Tragedi Di Pagi Hari~ Sabor Jelah

Sumber dari en. google

Waktu tidur kami suami isteri terganggu sejak akhir2x nie. Rasa nak rabak je 2 biji mata nie sampai kat office pepagi, huhuhu....Masalah berlaku kat kami berdua apabila budak comel yang bernama Nurul Anis tak nak tidor malam &  berjaga hingga ke subuh. Mak LLK kata waktu tidur budak nie dh terbalik. Kalau dulu, siang berjaga ,malamnya tidur tapi sekarang nie siang dia bantai tidur lama2x( sebab malam sebelum tu dia xtido), dan sebelah malamnya pula, dia berjaga sambil menonton rancangan kartun kesukaan dia @ Channel 611..

Pernah 1-2 malam tu, cik Anis yang comel nie buat ‘kerja’ dalam diam-diam. Anis pergi ke dapur & curahkan cordial sarsi 1 liter (tah ceruk mana lah dia jumpa cordial sarsi tu) kat ruang tamu, hohoho.....bagus betul Anis nie bagi kerja kat mama dia malam2x buta. Malam sebelum tu dia main dengan bedak...Abis satu rumah termasuk dengan cik anis sekali jadi putih mcm tepung gomak....Yang lawaknya, papanya yang tengah sedap tido pun di taburkan bedak kat belakang badan..Boleh pulak laki aku tak sedar, hahaha...... Paling latest 3 pagi tadi, tak der angin xder ribut, Cik Anis pergi buka pempers dia dalam diam2x dan buang kat tong sampah..Pastu dia berbogel kat sbelah kitaorang sambil tenngok tv..Adoiii....buatnyer kang ko terkencing/ terberak , haru kita orang nak membersihkan benda-benda tu kang, huhuhu.....

Nasib baik salah satu dari my wishlist 2011 tak mau marah selalu kat Anis. Kalau tak, mau kena hysteria aku pepagi buta tu menengok kan telatah anak aku nie (^_^)..Sabar..sabar..sabar


p/s: Nie baru sorang, kalau bertambah lagi sorang.......Tak boleh nak bayangkan keadaan yang akan berlaku,huhuhu...

2 comments :

  1. aduihhh...lawaknya anak ko llk.. lawak la x kena kt akak, kalau kena mau histeria jugak la...

    ReplyDelete
  2. me: kadang2x geram..kekadang tu kesian pulak nak marah dia, huhuu

    ReplyDelete