Kamu-kamu Yang Comel

Monday, March 7, 2011

Aku Malu!!!...Aku Malu!!!

Entah kenapa tah arini lampu kat koridor seluruh blok aku ni ditutup awal .Selalunya 7.30 pagi baru tutup. Apalah mimpi tukang tutup lampu tu pergi tutup lampu awal sangat....Habis gelap gelita kawasan rumah den nie... Dan disebabkan keadaan yang gelap itulah yang membuatkan aku tergolek masa nak turun tangga pagi tadi. Habis bertaburan baju Anis & botol air yang aku bawa, huhuhu.....Yang paling bengang masa aku jatuh tu, ada pasangan muda suami isteri yang kebetulan ada tak berapa jauh dari tempat kejadian boleh pulak buat dek je......Pada hal punyalah kuat aku terjatuh tadi..Dah macam bunyi nangka busuk jatuh dahhhh......Tak baik tau korang suami isteri...Esok lusa kalau bini ko pulak yang tergolek kat situ & aku pulak yang buat dek  macamner.???..Mesti korang sakit hati kan...

Walaubagaimanapun, syukur aku tak apa2x.....cuma kaki ngan tot je sakit. Maybe sebab terhentak kuat kat lantai tadi,huhuhu....Masa kat dalam kereta tadi, aku pun cite kat En. Suami pasal kejadian tadi...Dia ingatkan terjatuh biasa je...Banyaklah ko punya terjatuh biasa2x je. Nasib baiklah masa jatuh tadi tak der air sampah ke atau taik kucing ke kat lantai tu...Kalau dalam gelap tu aku terjatuh kat atas benda2x najis tu, memang kompon pagi nie aku EL. Boleh sambung tido balik.. hehehe.....


p/s: 'Bagus' betul masyarakat zaman sekarang nie..Makcik bangga betul dengan korang....Agak2x kalau ada orang pengsan / mati depan mata diorang buat dek jugak ke???? 

0 comments :

Post a Comment