Kamu-kamu Yang Comel

Thursday, February 10, 2011

Jumping High Photo Contest


Nie gambar aku dengan kawan-kawan tengah melompat macam kanak-kanak riang kat Colmar Tropicale, Bukit Tinggi Pahang...Disebabkan keadaan kat sana yang hujan tak menentu so, kami jalan2x jek kat sekitar resort tu.... Enjoy ur reading :-)

Happy ;-)

Dah macam ultraman nak terbang ke angkasa


3 comments :

  1. Tengs sebab join.
    Goodluck dear ;)

    ReplyDelete
  2. dah lama planning nak p Bkt Tinggi. tp xsampai² pon lg..hehe

    Jom join GA header
    http://mrsfiza212.blogspot.com/2011/02/ga-jom-kami-buatkan-header-untuk-kamu.html

    Jom cuci gambar passport kalis air 32 keping RM7
    http://naman0807.blogspot.com/2011/01/jom-cuci-gambar-passport-34-keping.html

    ReplyDelete