Kamu-kamu Yang Comel

Wednesday, February 23, 2011

I'am Not Perfect Person. So What!!!!!!

Sesi melepaskan geram.....Aku tahulah aku ni kuli batak yang makan gaji dengan orang....Tapi sekurang-kurangnya tak boleh ker pihak atasan ni hargai kerja-kerja orang bawahan dia buat. Kami tahulah darjat kami berdua memang tak sama. Macam langit dengan bumi. Tapi sekurang-kurangnyer benda-benda elok yang pernah kami buat sehingga menaikkan nama pihak atasan tu hargailah...Nape perlu hukum seseorang tu bila terbuat (nama pun terbuat...bukan sengaja donggg) 1-2 kesalahan.  Kami nie manusia biasa yang tak lari dari kesilapan......Aku Sangat-sangat frust dengan sikap segilintir manusia yang mcm nie.....Menambahkan lagi rasa kebencian kat diorang nie...Tengok muka diorang pun dah rasa meluat...

p/s: Sejak dari kat bukit tinggi bulan lepas sehingga sekarang tak sudah-sudah kena maki-hamun dengan diorang nie. Serba serbi ada je yang tak kena. Aku & the gang kalau buat kerja tu kadang2x dah macam k***** mabuk todi. Kelam kabut dibuat nyer..Aku takut bila satu tahap dah tak boleh sabar lagi dah, ada yang makan kasut saiz 8 aku nanti ni kang baru tau...

4 comments :

  1. KJE mana yg buat llk marah ni? samapi hati..

    ReplyDelete
  2. LLK, sape da kasi LLK hotpen? gitau cepat..

    ReplyDelete
  3. me& PM: Tak mau bagitahu sape orang itu. Tapi korang mmg kenal sgt dgn dia. dia selalu ada kat dalam majlis tazkirah.

    ReplyDelete