Kamu-kamu Yang Comel

Wednesday, February 16, 2011

Cubaan Pertama Liana-Khairi

Ok tak liana pakai tudung nie??? 1st time pakai shawl, hehehe.....Tapi liana bukan nak tunjuk shawl baru liana nie tau...Cuba korang tengok betul2x...

Letih mak berposing tau...Tolonglah bagitahu yang korang perasan apa yang lain kat muka mak nie, hehehe.....Minggu lepas liana singgah Sinma. Asalnya saje nak cuci mata tengok2x barang yang ada kat kedai tu. Secara tak sengaja, pegang2x bulu mata palsu nie & TERBELI ( ada ke ayat terbeli, hehehe). 1st time pakai bulu mata palsu masa kawin 3 tahun lepas. Cantik sangat bulu mata palsu yang mak andam liana pakai kan tu. Tapi masa tu liana tak biasa pakai benda tu & menyebabkan mata liana jadi kuyu je sebab rasa berat kat kelopak mata, hehehe...Kali nie, terasa nak pakai balik.Sebab tu liana TERBELI masa singgah kat sinma minggu lepas.




Bulu mata palsu tu RM5.00 je. Saje ambil yang murah2x...Nanti bila dah pandai pakai, bolehlah nak ambil yang mahal sikit ;-) . En. Suami terkejut tengok liana pakai bulu mata nie semalam. Dia kata :-

En. Suami : Mama nampak lain lah arini
Liana : Nampak lain tu cantik ke tak?
En. Suami : Mestilah cantik, sambil gelak macam orang jahattttt


p/s: Apa2 pun, liana suka dengan bulu mata palsu nie cuma kena belajar lebih sikit untuk nampak lebih perfect bila ditampal kat kelopak mata tu.. Chayok!! Chayok!!

0 comments :

Post a Comment