Kamu-kamu Yang Comel

Wednesday, February 16, 2011

Cenderahati From Korea

Harinie bos kesayangan Liana dah start bekerja setelah hampir seminggu bercuti kat Korea..... Pastu, baru je tadi, bos panggil masuk kat bilik dia. Macam biasalah ingatkan bos panggil sebab nak bagi kerja. Sampai2x je kat dalam tu bos pun keluarkan sesuatu & letak kat atas meja. Bos kata ‘ Saya ada bawa something untuk liana.Liana pilihlah yang mana Liana suka’.. Horeyyyy!!! Suka bukan main lagi, macam budak kecil je. Walhal dah jadik mak budak dah, huhuhu.....Tadi bos ada bagitahu, kebanyakan kerongsang yang dijual kat Malaysia nie dibuat di Korea...Teror nyer orang Korea nie buat kerongsang. Walhal diorang bukan pakai sangat pun. Yang banyak pakainyer wanita2x ayu yang bertudung. Kalau kat Korea, kerongsang saiz besar yang macam Liana dapat nie dijual RM 15.

Baik betul bos aku nie.kalau pergi bercuti kat mana pun, mesti dia akan tak lupa belikan cenderahati untuk anak2x buah dia. Terima kasih banyak puan ;-)

Kerongsang dari Korea

Buku nota...Cover buku nie cantik sangat




p/s: Sayang pulak nak pakai. Maklumlah barang baru :-)

2 comments :