Kamu-kamu Yang Comel

Monday, February 14, 2011

Aku Terpengaruh . Tolong Maafkan Saya

Masa hari Jumaat yang lepas, ada 2 orang staff dari KFC Holding datang promote diorang punya cupon rasamas kat budak-budak office. Actually, kat office aku nie macam2x saleman senang2x je boleh masuk. Walhal kat pintu masuk tu dah terang2x punya lah besar sign ‘ Jurujual Dilarang Masuk’ pun xboleh nampak ke ape diorang nie..Pada awalnya aku malas nak layan bebelan si promoter pasal barang yang dia promote tu tapi rasa macam kesianlah pulak sebab staf-staf kat tempat aku nie mcm nak tak nak je layan diorang. OKlah, aku dengar sekejap jekk...

Bila dah dengar penerangan dari diaorang tu, rasa macam bestlah pulak promotion cupon rasamas tu. Konsepnya lebih kepada penjimatan iaitu ‘Buy 1 Free 1’. Boleh guna kat mana-mana outlet rasamas di seluruh Malaysia.. Lagipun, liana memang suka makan ayam blackpepper kat rasamas tu. Rasanya sedap, takder lemak langsung.. Oklah, saya ambil satu je (kan dah terpengaruh, huhu). Terbang RM25 tengah-tengah bulan nie, huhuhu.......Dan pada tengahari semalam, En. Suami ajak lunch kat rasamas @ Midvalley...

Rasamas

Terpengaruh dengan kata-kata si promoter tu & akhirnya melayang RM25



Makanan tengahari kami bertiga

PrimeRoast Steak untuk mama Anis & Blackpepper Roaster Rice untuk papa Anis

Kids Meal untuk Anis

2 comments :

  1. klu makanan mmg terpaksa ikutrkan nafsu.....hehehhe

    ReplyDelete
  2. betul tu.. tu yang malas nak layan salesman kalau diorang ni nak promot barang....huhuhu

    ReplyDelete