Kamu-kamu Yang Comel

Tuesday, January 4, 2011

Voucher Genting RM60 je ~ Tu pun kalau ada lagi, huhuu....

As usual, masa-masa lapang yang ada nie, aku isikan dengan berblogwalking je.Tapi tadi aku singgah  kat blog  mamatisya...pastu, ada satu entry yang sangat-sangat menarik perhatian aku. Entrynya bertajuk Voucher Genting. Nape baru harini aku tahu pasal benda nie....ohhh tidakkkk!!!! Voucher genting nie harganya RM60 aje termasuk penginapan hotel 2hari 1 malam & Voucher outdoor theme park. Menarik kan. Lagipun 14hb Januari nanti aku memang bercadang nak ke kota keriangan with my hubby, En. Khairi & Nurul Anis. Aku berharap sangat2x voucher tu ada lagi...Boleh jimat duit poket,, hehehehe.......Kalau korang berminat jugak, korang singgahlah kat sini & sini

Gambar dari blog mamatisya.blogspot.com
  
p/s: Papa......Mama nak pergi jalan-jalan kat genting

update@4.1.2011~9.00pm : Mamatisya bagitahu kat aku yang voucher genting tu dah habis. Kena tunggu promotion pada bulan Feb or Mac, huhuhu.xder rezeki.....

3 comments :

  1. salam kenal dr mimiey...

    nasyieen.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. liana join la sue tag nie......layari blog sue ek....

    ReplyDelete
  3. mimie: hai mimie...tadi singgah kat blog awak..
    Mawar : dengan segera singgah blog su,ngehhhngehh

    ReplyDelete