Kamu-kamu Yang Comel

Saturday, January 1, 2011

Selamat Tahun Baru 2011


Selamat Tahun Baru 2011 pada semua kawan-kawan semua. Sekejap je dah masuk ke tahun baru. Tak lama lagi, umur aku pun akan bertambah setahun lagi, huhuhu.....Selalunya kalau masuk tahun baru nie mesti tak lari pasal cerita azam tahun baru kan...Aku pun berharap sangat azam tahun baru aku ni akan menjadi kenyataan..

1. Nak buang memag mustahil so, aku akan cuba kurangkan sikap2x negatif aku cth: Pemarah, Pemalas.........

2.  Akan cuba sedaya upaya untuk mendapatkan KAMU.

3. Aku nak ubah:-
-  dressing ke pejabat.
- pemakaian tudung. Selalunya aku pakai tudung bawal je tapi kali ni nak try pakai shawl.
- Cara pemakaian aku ke pejabat. Lagipun, baju yang sedia ada dah lama xberganti baru ;-)

4. Mama akan berusaha untuk jadi seorang mama yang terbaik buat Anis.


5. Serta berusaha untuk menjadi seorang isteri yang perfect macam yang  En. Khairi nak tu ;-)




p/s: Doakan semoga aku dapat merealisasikan impian aku & semoga tahun nie akan menjadi lebih baik dari yang tahun lepas.

0 comments :

Post a Comment