Kamu-kamu Yang Comel

Wednesday, January 19, 2011

Pizza Hut RM 1 Dengan Hot Ticket Hotlink



Semalam seorang kawan LLK ada offer untuk beli Hot Ticket Hotlink yang berharga RM15. Ada beza ke hot ticket dengan yang biasa-biasa tu??? Si pulan ni bagitahu kalau beli Hot Ticket Hotlink yang berharga RM15, pengguna dapat extra untuk masa berbual dan sms. Lagi satu, boleh beli 1 pizza saiz personal dengan hanya RM 1...ermmm...mcm best jek. Kebetulan kredit aku pun tinggal RM2 jek....Oklah, aku pun try le beli Hot Ticket Hotlink tu..Balik dari kerja semalam, aku  pergi kedai Pizza Hut nak beli pizza menggunakan hot ticket dengan harapan dapat beli dengan harga RM1. Kalau tiba2x ada terma & syarat yang mengatakan kena beli set bla..bla..blaa untuk dapatkan pizza RM1, kompom aku balik rumah jek...Berikut merupakan perbualan aku dengan Staff Pizza Hut.

LLK : 'Adik, saya nak beli pizza tapi nak guna tiket nie, boleh ke?"
Budak Pizza : Budak Pizza tu pun balas " Boleh kak. Akak nak pizza jenis apa? "
LLK : Dengan harga RM1 je kan?
Budak Pizza : ye, betul kak...


Wahhhhh!!! memang betullah pizza tu RM1, hehehe....So, semalam aku pilih hawaiiann Tuna sebagai makan malam..



p/s: Adik kat Perak tu mintak topup kat aku,Eermmmm, bolehlah beli hot ticket dari si pulan lagi.....

1 comment :

  1. hot ticket tu valid until 31 Januari 2011....so, sape nak beli pizza rm 1 jek baik beli cepat

    ReplyDelete