Kamu-kamu Yang Comel

Thursday, January 6, 2011

Pagi-Pagi Lagi Dah Bikin Aku Panassss

Hujanlah pulak pagi nie. Rasa macam malas pulak nak pergi kerja. Kalau sambung tido lagi nie mesti bestkan, hehehehe.... Banyaklah ko punya best. Ooooohhh!!! Ada hati nak ponteng kerja ye.. Ada nampak MR. Khairi kat depan tu. Kang dia bagi flying kick kang baru tahu, hahahaha....... Pagi nie punya lah lebat hujan. KL nie bila hujan, jalan pun sesak. Pastu yang paling aku xsuka, pemandu atas jalan raya semuanya akan drive macam orang mabuk todi ( kecuali Mr. Khairi, hehehehe)..Tadi kereta aku dah bercalar & kemek sikit gara-gara kena gesel dengan budak motor yang BANGANG lagi BODOH macam lembu. Dah tahu sebelah kereta aku tu ada bas, yang ko gatal2x nak lalu gak kat sebelah aku tu ape hall... Nasib baik bas tu perasan ko ader kat celah tu ( tu pun lepas ko dah tergolek kat kereta aku tadi kan), kalau tidak, free2x je aku tengok ko kena gilis dengan bas UM tu... Kesian kat kereta aku. Semakin hari semakin bertambah 'pangkat' kamu si comel, huhuhu.......
Buat pengguna jalan raya, tak kiralah kereta , moto kapcai, basikal, beca dll kalau time-time hujan nie memandulah berhati-hati sikit. Jangan ingat nak cepat sampai jek... Kena jugak fikirkan keselamatan diri sendiri & pengguna yg lain.

p/s: Walaupun kereta aku tu bukan kereta import, tapi aku bayar kat bank pakai DUIT bukan pakai BULU HIDUNG

2 comments :

  1. Salam.

    Pn LLK, anda da ditag. Rajin2 la skodeng ke blog cik PM ye.. http://penjejak-mimpi.blogspot.com/2011/01/woot-woot-bloglist.html

    p/s wah, garang nyer?

    ReplyDelete
  2. ok, jap lagi liana g jenguk...mana tak garangnyer PM. Asik orang langgar si comel kami je. Dah abis cermat dah drive, pun kena langgar jugak.Hutang xhabis lagi bayar, kereta yang kemek-kemek dah :-(

    ReplyDelete