Kamu-kamu Yang Comel

Wednesday, January 5, 2011

COLORCLICKZ 1st GiveAway 2011


Hari nie dalam sejarah time 3.00 petang baru online blog sendiri...Selalunya pagi-pagi buta dah menyinggah. Pastu mama Alisyah tag aku untuk join GA yang dianjurkan oleh Colour Clickz. Tengah-tengah boring tahap gaban nie memang eloklah meng'join'kan diri untuk GA nie. Untung-untung Lianalovekhairi (LLK) boleh  menang nombor satu ke kan, ,,,,hehehehe berangan betul   ;-). Tapi antara syarat yang ditetapkan oleh penganjur tu , syarat yang no 3 tu ada berat sikit nak buat..... Takut bos aku tahu pulak kegiatan aku kat opis, hehehe....Tapi xpe, demi CC, aku buat jekkkkk, huhuhu.....Pada sesiapa yang berminat nak join GA cik CC nie, bolehlah singgah kat sini.

Untuk GA nie, aku nak tag sitimarlia, syakilla, & shima


p/s: Jangan kang tiba-tiba bos aku jadi follower aku sudah ler, huhuhu....

0 comments :

Post a Comment