Kamu-kamu Yang Comel

Tuesday, December 28, 2010

Your URL Story Contest




rajin benor member aku sorang nie menge’tag’ aku, hehehe..Alang-alang baru on pc nie, terjah jelah contest yang dianjurkan oleh devilviernes.blogspot.com..Nak dijadikan cerita, url blog aku adalah http://blog-lianalovekhairi.blogspot.com

Kenapa aku pilih url macam tu sebabnya aku nak abadikan kisah-kisah menarik dalam hidup aku nie bersama-sama dengan suamiku, En. Khairi kat dalam blog. Lebih kurang macam diari kehidupan aku seharian. So, bila liana dan khairi digabungkan jadilah lianalovekhairi. Lagipun, nama tu simple & mudah nak ingat. Betul tak??? :-D Nanti bila Anis dah besar, boleh lah dia baca citer-citer menarik yang mama & papa dia lalui masa muda-muda dulu, hehehe....

So, aku nak tag 2 orang member aku iaitu 1) Penjejak-Mimpi dan 2)shezul-shima
Detail contest yang dianjurkan boleh klik kat sini

Good Luck!!!!

p/s: mekaceh pada yang mengetag lianalovekhairi. Happynyer bila ada orang selalu ingat kat aku :-) 

2 comments :