Kamu-kamu Yang Comel

Thursday, December 9, 2010

Laksa Oh Laksa

Arini aku nak makan sangat asam laksa Jusco yang sedap tu..Pukul 12.30 tengahari dah melangkah ke tempat makan Jusco di tingkat 2 Midvalley. Selalunya time2 mcm nie mmg ramai giler orang yang nak makan kat sana. Tapi rezeki aku baik sebab tak ramai orang. Tempat duduk pun banyak kosong.  After  15 minit oder asam laksa tu, orang dah mula memenuhi ruang makan kat dalam nie. Fuhh!!, nasib baik datang awal tadi kalau tak, tak jadi makan laksa lah nampaknya :-D

Sedap hingga ke titisan terakhir :-D
 Dulu aku dengan su selalu makan laksa kat sini. Laksa kat sini sedap tau. Kuahnya pekat, kira completelah dengan masam & pedasnya. Pernah dulu aku try makan kat Laksa Shack tapi laksa kat sana xsedapppp....nasib baik time tu orang belanja aku makan.


p/s: xpuas makan semangkuk laksa nie, huhuhu..

2 comments :

  1. jelesnyer....xajak pun...rindu la asam laksa kt jusco tu....bila la nk p mkn lg

    ReplyDelete
  2. nak ajak su jauh sangat pun.sekarang nie mee laksa tu semakin sikit pulak diorang letak,huhuhu.....

    ReplyDelete