Kamu-kamu Yang Comel

Thursday, December 16, 2010

Happy Birthday My Little Brother

Hari ni birthday adik bongsu aku yang ke – 11. Happy birthday ye rezal. Along doakan yang baik-baik je untuk kamu ye & rajin-rajinlah belajar. Tahun depan kamu dah darjah 6. Pagi tadi xsempat naik atas rumah sebabnya mak dah tunggu kat bawah untuk ambil Anis. So, hadiah untuk birthday boy tu aku minta mak bagikan pada rezal... Mesti rezal suka dengan hadiah tu (^_^)

Sebelah petangnya pula, aku belikan kek kat secret recepi. Sudah tentu flavour coklat indulgen yang sodappp tu...Tapi staff kat secret recepi tu decorate aku punya kek mcm @#$%^. 10x cantik tulisan aku nie rasanya. Nasib baik kek kamu sedapp kalau tak comfirm aku mintak duit aku dipulangkan semula..

Sampai je kat rumah mak, terus pasangkan lilin & minta birthday boy tiup lilin, tapi birthday boy buat perangailah tak mau tiup lilin. Ohh ya, celebration nie kami buat kecil-kecilanx je..Xda jemput  jiran-jiran or kawan-kawan sebab pada hari tersebut rumah mak aku tengah buat renovation. Rumah pun dah macam kapal pecah.





0 comments :

Post a Comment