Kamu-kamu Yang Comel

Friday, December 3, 2010

Happy Birthday To All My Friends.

Happy birthday buat Syafinaz ( 01 Disember 2010), Haizri (02 Disember 2010) dan En. Din (Januari 2010) Semoga dipanjangkan umur serta dimurahkan rezeki dari Allah swt. By the way, finaz dengan haizri punya tarikh lahir selang sehari jek. Lebih kurang macam aku dengan en. suami, kami berkongsi tarikh yang sama cuma bulan je lain. Kalau Anis punya birthday jatuh 14hb mesti meriah, hehehehe.....Tapikan, aku musykil betul dengan birthday boy, en. din ni sebabnya aku dan dia berkongsi bulan yang sama tapi kenapa dia diraikan awal sebulan ni??? aku rasa kelakarlah pulak. Aku rasa birthday tahun nie kami dah celebrate sama-sama kat bilik mesyuarat awal tahun nie..

Happy Birthday My Friends.

0 comments :

Post a Comment