Kamu-kamu Yang Comel

Sunday, December 26, 2010

500 Blog



Sebelum nie nak join jugak segmen yang En. Ben anjurkan tapi disebabkan aku selalu lewat online, so agak terlambat untuk aku nak join segmen yang di anjurkan sebelum-sebelum nie.t. Tapi kali nie, aku nak trylah..Hopefully berjaya ;-)

Antara beberape requirements dari En. Ben:-
  1. Letak  banner En. Ben
  2. TAJUK:  500 BLOG ! dan linkkan ke entri ini ...
  3. Tuliskan serba sedikit mengenai diri anda dan tujuan jadi blogger ..
  4. Tinggalkan url entri anda di entri ini ...
  5. tolong paste url anda sekali saja untuk mengelakkan gandaan di senarai ..


Nama saya fazliana tapi dalam dunia blog saya dikenali sebagai liana @ Yana. Lahir pada tahun 80an di Melaka. Dibesarkan di ibu kota Metropolitan Kuala Lumpur. Mendapat pendidikan awal di Sekolah Rendah St. Teresa 1 dan kemudian di Sekolah Men. Bangsar. Kemudian menyambung pelajaran di salah sebuah IPTA di Pahang. Telah berkahwin dengan En. Mohd Khairi dan mempunyai seorang anak bernama Nurul Anis.

Liana bergelumang dengan dunia blog hamper setahun. Actually ianya berlaku secara tak sengaja. Pada mulanya liana buat blog untuk business online liana tu.. (Tapi sekarang dah xbuat lagi business tu. Xmau cerita kenapa & mengapa xberbusiness lagi. Adalah masalah sikit) .Dalam masa yang sama, liana suka jugak baca blog orang lain. Best wooo baca citer2 menarik tentang diorang nie, selain tu boleh mencari kawan-kawan baru. Tengok orang lain ada blog sendiri, aku pun nak buat jugak…hahahaa, sengal betul ayat aku nie. berblog merupakan hobi baru aku sekarang .Itu lebih baik dari aku melepak xtentu arah kat luar sana tu kan.. Kalau sehari tak berblog, xboleh wooo...macam dah addict je sekarang nie..rasanya dah memenuhi requirements En. Ben so, nak kena send cepat nie ;-)

3 comments :

  1. Salam.

    Tak gi Bkt Jalil ke layan bola?

    ReplyDelete
  2. salam.

    layan bola depan tv je. Bahayalah tgk perlawanan kat stadium. Takut jadi mangsa amukan penyokong fanatik.Xpasal2 muka kuar paper,huhuh....

    ReplyDelete
  3. mamat pun dh join..
    salam perkenalan..
    follow mamat balik aw..
    tkut nnti sedih mamat..
    http://luahan-hati-matika.blogspot.com/

    ReplyDelete