Kamu-kamu Yang Comel

Tuesday, November 23, 2010

Hari nie dah start kerja...Bosannye

Hari nie dah start kerja...Bosannye. Dah boleh imagine kerja apa yang kena buat nanti. Boleh tak aku nak cuti panjang..Nak duduk rumah jaga Anis. Nak kemas-kemas rumah, nak belajar masak masakan yang sedap-sedap..Dalam masa yang sama boleh bagi tumpuan 100% pada kerja yang pernah aku buat dulu....Kalau aku bekerja ni, mmg tak ada masa. Sampai kat rumah pun dah 7.30 malam +++. Rumah pun mcm kapal pecah...Sempat kemas pada cuti hujung minggu sahaja. Bestnya kalau impian menjadi kenyataan, hahaha.....

0 comments :

Post a Comment