Kamu-kamu Yang Comel

Wednesday, October 13, 2010

Hallooooo

Salam semua.

Akhirnya siap jugak rumah baru ...Rumah lama dulu sesaje je buat. masa tu baru nak belajarx2 buat blog. so, bila dah terer sket, try buat blog baru.Segala coretan yang kat rumah lama belum transfer lagi ke rumah baru..tunggulah bila free2x nanti barulah buat,hehehe....so, inilah dia blog baru saya.Enjoy ur reading k (^_^)

Nak citerlah sket pasal sejak dua menjak ni, aku rajin sgt search pasal braces,huhu...Bukan apa, tulah antara wishlist dari zaman sekolah. sampai laaa ni xkesampaian nak memilikinya. Sbb harga mahal pun salah satu faktor jugak. Kalau zaman 90an dulu harganya dalam 4K (nie kalau g kat klinik/ hospital private). Kalau harini punya price mau dalam 5K-10K. Tu  belum lagi kalau tiba2 aku gatal nak pakai damon braces,huhuhu..Klinik govt. dah xmau support dah pesakit yg nak pakai braces.mungkin sbb harga dah terlalu mahal.Kesian kat aku kan. 15 tahun lepas kalau abah dgn mak bawak aku g klinik pergigian kat bangsar just bayar RM500 jek. Bak kata org tua2x 'Barang yang lepas usah di kenang, takut merana diri sendiri' huhuhu...


Duit boleh kumpul slow2 tapi yang xbestnya gigi geraham yang terakhir sekali (pada bahagian atas & bawah ) perlu dicabut. Tujuan dicabut tu aku xpasti kenapa. Aku bab2x cabut gigi yg aku lemah nie.Gigi aku elok lagi. Aku xboleh nak bayangkan mcmner doktor tu cabut gigi aku yang kuat tu..(Tiba2 teringat citer P.Ramlee yang cabut gigi guna playar tu,huwargghhh...takut!!!!)

Lagi pun. aku dah boring tgk gigi aku yang ala2 betty ni. So, kena tunggulah aku punya semangat berani aku tu ada...Selagi rasa takut tu menghantui diri, selagi tulah aku xdapat nak pakai braces....

0 comments :

Post a Comment