Kamu-kamu Yang Comel

Sunday, October 24, 2010

Berjogging@ Taman Tasik Permaisuri

Pukul 5 petang tadi En. suami ajak aku g jogging kat Tasik Permaisuri. Tapi sampai kat sana agak lewat, kalau xsilap pukul 6.30 petang kitaorg sampai. Masa on the way nak kesana, aku tgk awan tu mcm gelap jek. Sempat ke aku berjogging nie. Redah jelah En. suami kata. Sampai2x je kat sana cepat2x pakai sport shoes and start berjogging. Anis and En. suami tggu kat tepi tasik tu jek. fuhhh!!! penat jugak lah berlari larian nie..dah lama benor makcik nie xberjogging. Segala2x spare tayer yg ada nie, bergoncangan masa berlari tadi, (mcm citer big mama berlari-larian kat tepi pantai) hahaha...Sempat buat 1 pusingan je tadi. Dan molek sampai je kat tempat start aku mulakan larian tadi, jumpa papa & Anis..Papa kata cukuplah 1 pusingan jek arini. Hujan dah turun renyai2x nie..Aku setuju je.Lagipun, Anis selsema arini. Kalau biarkan dia kena hujan mesti lagi teruk selsema dia. Selepas kami masuk je kedalam kereta, hujan turun selebat-lebatnya...Nasib baik dah masuk dalam kereta.kalau aku masih berjogging tadi,mesti basah kunyup baju aku,huhuhu....Entry kali nie xda gambar yg diambil. Sebabnya aku nak cepat tadi, hehehe..



p/s: Mesti korang pening ngan citer aku nie coz kadang2x aku guna ayat En. suami. Kadang2x jugak aku guna ayat papa. For ur information En. suami = papa.

0 comments :

Post a Comment